Een hele fijne rijschool. Toby heeft mij goed geholpen en gezorgd voor veel zelfvertrouwen tijdens het rijden en ben hierdoor ook in 1 keer geslaagd. Ik raad deze rijschool zeker aan voor iedereen!
Micky la Scala
Een hele fijne rijschool. Toby heeft mij goed geholpen en gezorgd voor veel zelfvertrouwen tijdens het rijden en ben hierdoor ook in 1 keer geslaagd. Ik raad deze rijschool zeker aan voor iedereen!