Menu

Op weg naar je rijbewijsmet Autorijschool Toby van Dijk

Het is zover: eindelijk mag je je rijbewijs gaan halen! Straks ben je niet meer afhankelijk van iemand anders voor vervoer, maar mag je zelf de weg op. Iedere leerling is anders: de één staat te trappelen, de ander vindt het spannend. Autorijschool Toby van Dijk speelt in op jouw persoonlijkheid en behoeften. Zo coachen we jou op een ontspannen, professionele manier naar je rijexamen. Met onze begeleiding en jouw motivatie ga jij het zeker halen!

Intakegesprek aanvragen
Les auto's Autorijschool Toby Van Dijk

Waarom Autorijschool Toby Van Dijk?

Met onze begeleiding en jouw motivatie ga jij het zeker halen!

Gediplomeerd
Faalangstinstructeur
Autisme & ADHD-instructeur

Uniek in
  • Positieve, coachende aanpak
  • Grote betrokkenheid
  • Vaste rijinstructeur
  • Handige app
  • Stap voor stap naar je examen
  • Comfortabele, gloednieuwe lesauto
Gediplomeerd faalangstinstructeur Toby Van Dijk
Rijlessen bij autorijschool Toby van Dijk

Rijles

Wil jij je auto rijbewijs halen?

Dan gaan wij daar samen vol enthousiasme mee aan de slag! Tijdens de praktijklessen leer je het voertuig kennen en krijg je inzicht in het verkeer. We kunnen je ook begeleiden bij de theorie.

Autorijbewijs halen
Tarieven

Wat gaat zo’n auto rijbewijs kosten?

Dat is natuurlijk belangrijk om vooraf te weten. Je kunt bij ons kiezen uit drie verschillende auto rijlespakketten

Over ons

Een jonge rijschool in Maas en Waal

Autorijschool Toby van Dijk is een jonge rijschool in Maas en Waal. We werken vanuit Puiflijk, maar we zijn actief rond de gemeenten Druten, Wijchen, Beuningen en Nijmegen. Het opleiden van nieuwe automobilisten is wat wij het liefste doen.

Lees meer
Actief in regio’s
  • Puiflijk
  • Afferden
  • Wijchen, Beuningen en Nijmegen
  • Druten
Autorijschool Toby van Dijk lesauto Ford

Zelf regelen

Les je al bij ons? Hier regel je alles voor je theorie en praktijk!

Zelf regelen

Meer weten?

Contact Intakegesprek aanvragen

Reviews

Britt van de Camp
3 weken geleden
Ja ja in 1 keer geslaagd! Dankzij Toby! Het was altijd super gezellig in de auto en konden gezellig kletsen! Maar hij leerde mij ook om serieus te zijn en natuurlijk het auto rijden. Het was een hele goede combinatie het lachen en het auto leren rijden. Heb een gezellige tijd met je gehad Toby! Bedankt!
Sabrina 89
3 weken geleden
Super fijne ervaring gehad bij deze rijschool! Karin legt alles rustig en duidelijk uit, waardoor ik veel zelfvertrouwen kreeg tijdens het rijden. De lessen waren altijd leerzaam én gezellig. Dankzij de goede begeleiding ben ik in één keer geslaagd!!! Zeker een aanrader voor iedereen die op een fijne manier wil leren autorijden! Lieve Toby en Karin bedankt voor alles 💜 we zwaaien!
Heiko Spanjaard
1 maand geleden
Fijne uitleg. Goede communicatie. Gezelligheid in de auto en een goede sfeer. Bedankt voor het vertrouwen en heel veel success nog in de toekomst.
Thijmen van Oss
1 maand geleden
Super fijne rijschool! Alles wordt rustig en duidelijk uitgelegd. Gezellige lessen en goede begeleiding. Erg positieve ervaring
Bij Toby in een keer geslaagd! Toby is een uitstekende instructeur en past zich goed aan aan wat de leerling wel en niet kan. Ook is het heel gezellig in de auto. Als ik nog een keer mijn autorijbewijs zou moeten halen dan zou ik zeker weer bij Toby van Dijk lessen.
Laron Xhofleer
2 maanden geleden
Ik heb een geweldige ervaring gehad bij Autorijschool Toby van Dijk! Vanaf de eerste les voelde ik me op mijn gemak dankzij de rustige en duidelijke manier van uitleggen. Toby heeft veel geduld en neemt echt de tijd om alles goed uit te leggen, wat mij enorm heeft geholpen om zelfvertrouwen op te bouwen achter het stuur. De lessen waren niet alleen leerzaam, maar ook gezellig. Er hing altijd een ontspannen sfeer, waardoor ik zonder stress kon leren rijden. Wat ik vooral fijn vond, is dat er goed werd gekeken naar mijn persoonlijke leerpunten en dat de lessen daarop werden aangepast. Ik raad deze rijschool zeker aan!
Joost Postma
2 maanden geleden
Fijne lessen voor rijbewijs BE, Toby is een geduldige en prettige instructeur die je het vertrouwen geeft om zelfstandig met een aanhanger de weg op te gaan. Helemaal top!
Ghislaine kuijpers
2 maanden geleden
Door Karin als persoonlijke en rustige rij-instructrice vond ik dit een erg fijne rijschool
Anna van den Berg
3 maanden geleden
Ik heb een hele fijne ervaring gehad bij deze rijschool. Ik kreeg les van Toby van Dijk en elke les was niet alleen leerzaam, maar ook gezellig. Er was altijd ruimte voor een goed gesprek, waardoor ik me op mijn gemak voelde in de auto. De uitleg was duidelijk en geduldig, en er werd echt gekeken naar wat ik nodig had om beter te worden. Ik heb ook een tussentijdse toets gedaan, waarbij ik een vrijstelling heb behaald — dat gaf extra vertrouwen richting het examen. Uiteindelijk ben ik in één keer geslaagd voor mijn rijexamen! Dat had ik zeker niet gekund zonder de goede begeleiding. Ik raad deze rijschool en Toby van Dijk dan ook zeker aan!
Thijs Kuppen
3 maanden geleden
Een hele fijne rijschool, altijd leuke gesprekken gehad met Toby en alles in één keer geslaagd!!
Suzanne Ham
4 maanden geleden
Ik heb altijd leuke en gezellige lessen gehad met Karin. Goede uitleg gekregen voor de bijzondere verrichtingen of voor pleinen in Nijmegen. Ze is rustig en veel geduld. Helpt je goed als je ergens moeite mee hebt. Positieve ervaring
Maico Lamers
4 maanden geleden
Hele fijne en aardige rij instructeur! Werd gelijk goed ontvangen en heb ben in keer keer geslaagd. Zeker een aanrader!
Alissa van Oosteren
4 maanden geleden
Enorm fijne rijschool! De lessen zijn gezellig maar ook zeer leerzaam. Het autorijden wordt je op een duidelijke manier geleerd en dat ook nog is op jou eigen tempo. Door Toby ben ik in 1x geslaagd voor mijn praktijkexamen.
Rob Schamp
4 maanden geleden
Goede rijschool echt een aanrader voor andere nemen de tijd voor je met duidelijke uitleg
maik arts
4 maanden geleden
Fijne rijschool, In één keer geslaagd voor E achter B Dus super👍
Alex Van der hoek
4 maanden geleden
Afgelopen jaar heb ik een fantastische ervaring gehad bij Autorijschool Toby van Dijk. Toby is een ontzettend geduldige instructeur die alles duidelijk uitlegt. Ik heb met plezier mijn rijlessen gevolgd!
Milja vd zandt
4 maanden geleden
Fijne instructeur, duidelijke uitleg en goede tips! Haakte goed aan bij wat ik lastig vond door daar extra bij stil te staan! Hierdoor BE-rijbewijs in 1 x gehaald! Bedankt!
Puck Driessen
5 maanden geleden
Leuke rijlessen gehad.
Paul de Graaf
5 maanden geleden
Hele fijne ervaring gehad bij Rijschool Toby van Dijk!! Ik heb hier mijn B+E rijbewijs in 1 keer mogen halen, mede door de fijne en duidelijke instructies van Toby. Zelfs bij de ritten met veel sneeuw was er altijd een ontspannen sfeer. Zeker een aanrader!! Bedankt voor de fijne lessen.
Stijn Beijer
5 maanden geleden
Esmee Van den berg
5 maanden geleden
tim lamers
5 maanden geleden
Ik heb een hele fijne ervaring gehad bij Rijschool Toby van Dijk. De rijschool was echt heel fijn en alles was goed geregeld. Ik had rijinstructeur Karin en zij was een hele fijne rijinstructeur. Ze kon heel goed en duidelijk uitleggen en was altijd aardig. Ik ben in 1 keer geslaagd. Ik zou deze rijschool en Karin zeker aanraden!
tim lamers
5 maanden geleden
Ik heb een hele fijne ervaring gehad bij Rijschool Toby van Dijk. De rijschool was echt heel fijn en alles was goed geregeld. Ik had rijinstructeur Karin en zij was een hele fijne rijinstructeur. Ze kon heel goed en duidelijk uitleggen en was altijd aardig. Ik ben in 1 keer geslaagd. Ik zou deze rijschool en Karin zeker aanraden!
marco van s
6 maanden geleden
De rijlessen van Toby zijn zeer leerzaam en worden op een duidelijke, vriendelijke, en rustige manier gegeven. Een echte aanrader mocht je nog twijfelen!
Amber Croonen
6 maanden geleden
Uitstekende rijschool! Ik heb mijn rijlessen hier met ontzettend veel plezier gevolgd. Toby, gaf altijd duidelijke uitleg, was geduldig, beantwoorde al je vragen en zorgde voor een fijne, ontspannen sfeer in de auto. Iedere les voelde leerzaam en leuk aan. Ik heb het hier echt naar mijn zin gehad en kan deze rijschool aan iedereen aanraden die goede en gezellige rijlessen wil! Toby dankjewel voor alle leuke momenten samen en nogmaals bedankt voor alles!
Amber Croonen
6 maanden geleden
Uitstekende rijschool! Ik heb mijn rijlessen hier met ontzettend veel plezier gevolgd. Toby, gaf altijd duidelijke uitleg, was geduldig, beantwoorde al je vragen en zorgde voor een fijne, ontspannen sfeer in de auto. Iedere les voelde leerzaam en leuk aan. Ik heb het hier echt naar mijn zin gehad en kan deze rijschool aan iedereen aanraden die goede en gezellige rijlessen wil! Toby dankjewel voor alle leuke momenten samen en nogmaals bedankt voor alles!
theo lam
7 maanden geleden
Afgelopen week ben ik geslaagd voor mijn B+E rijbewijs. Toby legde alle regels en handelingen goed en duidelijk uit, wat veel hielp om het goed en snel te leren. Ik voelde me comfortabel met Toby als instructeur.
theo lam
7 maanden geleden
Afgelopen week ben ik geslaagd voor mijn B+E rijbewijs. Toby legde alle regels en handelingen goed en duidelijk uit, wat veel hielp om het goed en snel te leren. Ik voelde me comfortabel met Toby als instructeur.
Ikeavrouw
7 maanden geleden
Heel fijne rijschool! De rijlessen waren gezellig en persoonlijk, en ik ging er over het algemeen met plezier naar toe. Veel gelachen, en veel geleerd. Dankjewel!
Ikeavrouw
7 maanden geleden
Heel fijne rijschool! De rijlessen waren gezellig en persoonlijk, en ik ging er over het algemeen met plezier naar toe. Veel gelachen, en veel geleerd. Dankjewel!
Gilian Lam
7 maanden geleden
Weer geslaagde lessen gehad, heel.erg bedankt
Gilian Lam
7 maanden geleden
Weer geslaagde lessen gehad, heel.erg bedankt
Bjorn Janssen
7 maanden geleden
Hey, Een super goederijschool pakt alles rustig en goed op. Ze focussen goed op de lastige punten en leggen alles duidelijk uit. Daardoor heb ik mijn verbeter punten in de laatste lessen goed geoefend en daardoor mijn examen gemakkelijk behaald. Super bedankt voor alles karin.
Bjorn Janssen
7 maanden geleden
Hey, Een super goederijschool pakt alles rustig en goed op. Ze focussen goed op de lastige punten en leggen alles duidelijk uit. Daardoor heb ik mijn verbeter punten in de laatste lessen goed geoefend en daardoor mijn examen gemakkelijk behaald. Super bedankt voor alles karin.
Juul van Haren
7 maanden geleden
een goede leraar, die zelfs als je het nog moeilijk vind je het beste de BE combi kan leren!
Juul van Haren
7 maanden geleden
a good teacher, who can teach you the BE combination even if you still find it difficult!
M vD
7 maanden geleden
Karin was echt fantastisch! Ze dacht voortdurend met me mee en zorgde voor een ontspannen sfeer. Ze was flexibel, begripvol en enorm geduldig. Ik voelde me altijd volledig gesteund en op mijn gemak, waardoor ik me echt kon ontwikkelen en bepaalde drempels kon overwinnen. Daarnaast legt ze alles helder uit en heeft ze een natuurlijk talent voor lesgeven. Ik heb ook nog een proefexamen gedaan met Toby, wat een geweldige extra voorbereiding was. En ook hij stelde mij gelijk op mijn gemak. Ik heb uiteindelijk in één keer mijn rijexamen gehaald! Kortom een geweldige rijschool onder leiding van warme, toegewijde instructeurs. Ik kan het iedereen aanraden!
Joep VK
7 maanden geleden
Fijne lessen gehad en duidelijk uitleg. Daardoor kon ik met gemak in een keer slagen bedankt!
Naud De Jong
8 maanden geleden
Een fijne rijschool om te lessen. Goede rijsfeer en een super aardige rijinstructeur. Ik ben erg goed voorbereid op mijn examen waardoor ik in een keer heb kunnen slagen.
x.cimmetje
8 maanden geleden
Super fijne rijlessen gehad ! Karin was mijn rij instructeur en ze dacht altijd met me mee, legde alles duidelijk uit met plaatjes en het leren ging altijd op een tempo waar ik me prettig bij voelde. Super fijne leeromgeving en rijervaring !! :)
Mariia Shchyra
8 maanden geleden
My driving lessons with Toby van Dijk Driving School were a fantastic experience from the start! The lessons were always fun and relaxed—never dull, we laughed a lot, and we could easily chat while driving. Toby is a truly professional instructor: always calm, patient, and clear in his explanations. He knows exactly how to explain things so you feel confident behind the wheel. His teaching style inspires confidence and makes learning to drive truly enjoyable. He took my studies into account and was very flexible with lesson scheduling. Thanks to Toby, learning to drive wasn't stressful, but fun, educational, and positive. A fantastic instructor—absolutely recommended! 🚗💨
Mariia Shchyra
8 maanden geleden
Mijn rijopleiding bij Autorijschool Toby van Dijk was vanaf het begin een geweldige ervaring! De lessen waren altijd gezellig en ontspannen — nooit stil, we hebben veel gelachen en konden goed praten tijdens het rijden. Toby is echt een professionele instructeur: altijd rustig, geduldig en duidelijk in zijn uitleg. Hij weet precies hoe hij dingen moet uitleggen zodat je je zelfverzekerd voelt achter het stuur. Zijn manier van lesgeven geeft veel vertrouwen en maakt het leren rijden echt prettig. Hij hield rekening met mijn studie en was heel flexibel met het plannen van de lessen. Dankzij Toby was leren rijden niet stressvol, maar juist leuk, leerzaam en positief. Een fantastische instructeur — absoluut een aanrader! 🚗💨
Sem Fransen
8 maanden geleden
I got my trailer license from Toby. I thought it was clear and a good lesson for my exam. The good atmosphere in the car, with a bit of joking around, was also enjoyable, so I definitely recommend it.
Sem Fransen
8 maanden geleden
Aanhanger rijbewijs gehaald bij toby. Ik vond het duidelijk en een goeie les die ik voor het examen heb gehad. een goeie sfeer in de auto met een geintje erbij was ook leuk en is dus zeker een aanrader.
Andy Donkers
8 maanden geleden
Super rijschool echt een aanrader
Iris Rutten
9 maanden geleden
Echt een fijne rijschool met veel persoonlijke aandacht. Tijdens de lessen nemen ze alle tijd voor je en helpen ze je om alles goed te begrijpen. Erg vriendelijke en duidelijke begeleiding. Ook helpen ze je om vertrouwen te krijgen in jezelf tijdens het rijden. Kortom een erg fijne rijschool en super tevreden over de lessen en alles eromheen!
Max Rikken
9 maanden geleden
I thoroughly enjoyed my driving lessons with Toby van Dijk. Toby is a fantastic instructor who explains everything calmly and clearly and always gives great tips. What I especially appreciated was that we laughed a lot during the lessons, which immediately put me at ease. The lessons were not only informative but also enjoyable. Thanks to his patience and clear explanations, I gained more and more confidence behind the wheel. This is truly a driving school I can recommend to everyone! 🚘
Max Rikken
9 maanden geleden
Ik heb met heel veel plezier rijlessen gevolgd bij Toby van Dijk. Toby is een super fijne instructeur die alles rustig en duidelijk uitlegt en altijd goede tips geeft. Wat ik vooral leuk vond, is dat we tijdens de lessen ook veel hebben gelachen, waardoor ik me meteen op mijn gemak voelde. De lessen waren daardoor niet alleen leerzaam, maar ook gezellig. Dankzij zijn geduld en duidelijke uitleg kreeg ik steeds meer vertrouwen achter het stuur. Echt een rijschool die ik iedereen kan aanraden! 🚘
Lotte van As
9 maanden geleden
I passed my BE driving test on the first try this morning. I had fantastic lessons with Toby! The lessons were not only enjoyable but also incredibly helpful. He saw exactly where my learning points lay and explained them to me clearly and effectively. He's knowledgeable and professional. Thank you so much!!
Lotte van As
9 maanden geleden
Ben vanochtend in een keer geslaagd voor m’n BE rijbewijs. Ik heb super fijne lessen gehad bij Toby! De lessen waren niet alleen gezellig maar heb er ook echt heel veel aangehad. Hij zag precies waar m’n leer punten lagen en kon dit op een goeie en duidelijke manier aan me uitleggen. Hij is deskundig en professioneel. Heel erg bedankt!!
Noor Buis
9 maanden geleden
Ik heb mijn rijlessen bij Karin gedaan en het was altijd super gezellig! Ze legt alles echt goed en duidelijk uit, en wat ik zelf heel fijn vond, was dat ze vaak plaatjes gebruikte om dingen te verduidelijken. Dat maakte alles wat makkelijker om te begrijpen! Deze rijschool is zeker een aanrader dus! Ik ga de rijlessen missen en nogmaals super dankjewel Karin!
Jonah jsb
10 maanden geleden
Thanks so much, Toby! I got my driver's license here in just 40 hours, and the lessons were wonderful. They explained everything calmly but clearly, and I passed on the first try. I would recommend everyone to take lessons here!
Jonah jsb
10 maanden geleden
Super bedankt Toby! Ik heb binnen 40 uur mijn rijbewijs hier gehaald en de rijlessen waren heel prettig. Het wordt op een rustige maar duidelijke manier uitgelegd en ik ben daardoor ook in een keer geslaagd. Ik zou iedereen aanraden om hier te lessen!
Emma
10 maanden geleden
Ik ben Emma en heb hier zelf gelest bij Toby en begin komt hij zelf langs om te kijken of het klikt en was het beste bij je past. Je begint lekker op je eigen tempo en zo bouw je het op je eigen thempo op. We hebben veel kletsmomentjes (soms iets te gezellig) gehad, maar ook soms moesten we het hoofd er goed bijhouden. Ben helaas niet in 1 keer geslaagd, maar we hebben dezelfde dag nog een nieuwe examen ingepland en konden 3 weken later gelijk weer op. Zeker een aanrader om bij Toby te lessen.
Emma
10 maanden geleden
Ik ben Emma en heb hier zelf gelest bij Toby en begin komt hij zelf langs om te kijken of het klikt en was het beste bij je past. Je begint lekker op je eigen tempo en zo bouw je het op je eigen thempo op. We hebben veel kletsmomentjes (soms iets te gezellig) gehad, maar ook soms moesten we het hoofd er goed bijhouden. Ben helaas niet in 1 keer geslaagd, maar we hebben dezelfde dag nog een nieuwe examen ingepland en konden 3 weken later gelijk weer op. Zeker een aanrader om bij Toby te lessen.
Finette
10 maanden geleden
Ik heb rijlessen gehad van Karin en die waren altijd super fijn. De uitleg was altijd duidelijk en ze gaf me vertrouwen tijdens het rijden.
Juliyano Abdillah
10 maanden geleden
Een betere leeraar had ik niet kunnen vragen! 💪🏽 Uitleg is altijd zeer helder en kan altijd met vragen komen 🔥 tijd om mijn ribba te halen 🫡
Lucas Vrijhoef
11 maanden geleden
Hele fijne rijschool, altijd op tijd en fijne auto’s. Goeie lessen en mooie digitale omgeving.
Anne Coppes
11 maanden geleden
Vorige week in één keer geslaagd voor mijn BE rijbewijs, super fijne lessen gehad en het was ook erg gezellig ;)
Dylan Moors
11 maanden geleden
Ik ben vandaag geslaagd voor me rijbewijs Toby is n goeie rijinstructeur hij is duidelijk legt goed uit en reageert hard op fouten ik zou rijschool Toby van dijk zekker aanraden voor als je snel je Rijbewijs binnen wilt slepen en de regels goed in je hoofd wilt krijgen
Wout Peters
11 maanden geleden
Ik heb les gekregen van Karin en ze is een hele prettige instructeur met duidelijke uitleg! Hierdoor heb ik de lessen als heel fijn ervaren. Dankzij haar uitleg heb ik mijn praktijkexamen ook in 1x gehaald. Deze rijschool is zeker een aanrader!
Wout Peters
11 maanden geleden
I had lessons with Karin, and she's a great instructor with clear explanations! This made the lessons a very enjoyable experience. Thanks to her explanations, I even passed my practical exam on the first try. I definitely recommend this driving school!
Jordy van den broek
11 maanden geleden
Kan niet anders dan super tevreden zijn over de rijschool. Het was altijd een genot om met Toby als rijinstructeur te mogen rijden, het was geen moment ongemakkelijk en er was altijd tijd voor een goed gesprek met een dosis humor. Op persoonlijk vlak heb ik ook heel erg veel aan hem te danken, hij staat altijd voor je klaar en ook wanneer het minder met je gaat of je het ontzettend spannend vind heeft hij wat extra aandacht en tijd voor je om er rustig over te kunnen praten. Hij is echt een mensen mens en is altijd geïnteresseerd in je. Daarom raad ik deze rijschool iedereen aan! Nogmaals Toby, super bedankt!
Fleur Konickx
11 maanden geleden
Hele fijne rijschool. Goede lessen maar ook tijd voor gezelligheid tijdens het rijden:)
Rogier Geerts
1 jaar geleden
Toby is a very nice driving instructor who explains everything well. You feel very comfortable during the lessons and the pace is tailored to what you need. I felt very well guided until the day of my exam and always looked forward to the fun lessons with Toby. Definitely recommended!
Rick Peters
1 jaar geleden
I found the driving lessons with Toby to be very pleasant and certainly educational. Toby gives clear explanations, makes a plan and tailors it to the student. It certainly shows that I have learned from it because I also passed, which I am very happy with! I would also like to emphasize that I have always felt nice and comfortable with Toby in the car. Besides the hard work, we also had a lot of laughs together! 😝 🚙 Thanks again Toby, for the great time!
Finn Janssen
1 jaar geleden
Toby is a very nice driving instructor. He is involved with us as a student until the day of the exam. Every driving lesson is extremely educational combined with fun! That balance makes it nice to take lessons with Toby. Even though I am happy that I got my driver's license, I will also miss the fun 1.5 hours a week. Thanks Toby!
Aafke van den Akker
1 jaar geleden
Driving school Toby van Dijk, What a fun but also very educational time this was with you Toby. I can't thank you enough for this. You could clearly see what I found difficult and what went well, "and yet she does it again," you would say. Good luck with the next students and keep up the good work!! Greetings Aafke van den akker
T G.
1 jaar geleden
Ik heb gerijlesd met Toby voor een best wel lange tijd en kan zelf uit eigen ervaring zeggen dat het een hele fijne man is om mee te kunnen rijden. Je merkt ook snel dat het hem ook echt uitmaakt, en dat hij echt passie in zijn vak heeft. Ik zou het aan iedereen aanraden om bij deze rijschool te lessen.
Robijn Munnik
1 jaar geleden
I found the lessons very enjoyable. Karin was very sweet, had a lot of patience and could explain it all very well. Just what I needed. There was also good communication and the PlanGo app was very useful. There was also a lot of personal attention, which was also very nice. The training car was also very nice to learn how to drive.
Stijn de Kraker
1 jaar geleden
A very nice driving school where a lot of attention is paid to personal development, preparation for exams and a familiar feeling. Communication is very nice, pleasant conversations in the car and a pleasant way of driving lessons. I therefore highly recommend that you take lessons at this driving school if you are looking for good guidance when learning!
Denise Rutgrink
1 jaar geleden
Heb hier met veel plezier les gehad en mij altijd op mijn gemak gevoeld. Wat voor mij erg belangrijk is aangezien ik best wel stressgevoelig ben. Karin was hier echt een grote hulp bij! Bleef altijd rustig en het voelde erg vertrouwd, verder was het vooral ook super gezellig! Vandaag ben ik voor het eerst alleen op pad gegaan sinds het halen van mijn praktijkexamen. Door alle goede lessen en daarmee ook voorbereidingen kon ik zelfverzekerd en zonder stress de weg op. Dankjewel voor alle hulp, lessen en gezelligheid🫶
Mandy Vogelpoel
1 jaar geleden
Toby is een fijne instructeur. En legt alles duidelijk uit en neemt de tijd. Hij laat je pas dingen doen als hij zeker weet dat je er klaar voor bent. Je hoeft je daardoor ook niet onzeker te voelen. Ik ben van mezelf best stil, maar Toby zorgt wel voor leuke gesprekken. Ik heb een fijne tijd gehad bij Toby. Zeker een aanrader.
lieve janssen
1 jaar geleden
Ik raad deze rijschool zeker aan! Ik heb zelf van Karin les gehad en vond dit super fijn ze legt alles heel duidelijk uit en je kunt zoveel vragen als je wil. Ik ga de lessen echt super erg missen vanwege de gezelligheid en de leuke gesprekken.
Bas de Vaal
1 jaar geleden
Toby guided me well during the driving lessons. He is clear, reliable and pleasant. I had a pleasant and educational time with him. Definitely recommended to get your driver's license at Toby van Dijk Driving School!
Hele fijne rijschool, goede uitleg, en geduldig. In 1 x mijn E rijbewijs gehaald! Ik raad rijschool Toby van dijk zeer zeker aan! Nogmaals dank.
Giel Soetekouw
1 jaar geleden
Very satisfied! Toby is a skilled and pleasant instructor with a very nice car. At this driving school, the student is central, and Toby guides you excellently in achieving your goals. This driving school is highly recommended, partly because of the pleasant interaction, which can be seen in the constructive feedback and the friendly communication during and around the lessons. Nothing was too much. Toby goes that extra mile to create the best possible circumstances in which you as a student can succeed. Thanks to lessons with helpful feedback, I have gained enough experience and confidence to feel like a 'fish' in water in traffic and to get my driver's license. Thanks for everything and keep up the good work! The fleet consists of two cars. I only know Toby's car, equipped with all the modern gadgets, and is a pleasant vehicle to drive. Both the lessons and additional information, changes and feedback were easy to find in PlanGo. Toby responds quickly, is proactive and adequate. SO DO IT!
Daan Reijers
1 jaar geleden
Waren hele fijne lessen! Karin legt het op een leuke en gezellige manier uit. Zodat de rijles een feestje was.
Marieke Gelsing
2 jaar geleden
Vandaag in één keer rijbewijs E achter B gehaald. Fijne lessen gehad ,met duidelijke en rustige uitleg . Gezelligheid en humor was ook lekker aanwezig,dus zeker een rijschool om je keuze op te laten vallen als je op een leuke en goede manier je roze pasje wilt upgraden!
Isa De heus
2 jaar geleden
Super fijne rijschool! In 1x geslaagd dankzij de gezellige en leerzame lessen van Toby. Bedankt Toby!
Kars Leer
2 jaar geleden
Great driving lessons and driving instructor, clear expectations are set, yet in a pleasant manner. Personally very satisfied with the total process from intake to driving test. Thank you!!
Juliyano Abdillah
2 jaar geleden
Een betere leeraar had ik niet kunnen vragen! 💪🏽 Uitleg is altijd zeer helder en kan altijd met vragen komen 🔥 tijd om mijn ribba te halen 🫡
Mila Peters
2 jaar geleden
Hele fijne rijschool! Les gehad bij Karin, ze gaat er heel fijn mee om als je spanning hebt of iets eng vind
Clint Neuy
2 jaar geleden
I had lessons with Van Dijk in recent months, with Karin as a driving instructor. I thought Karin was a very nice, calm driving instructor. She was very clear, pleasant and always remained patient. She was also punctual and flexible. I would definitely recommend Van Dijk as a driving school.
Tjodh
2 jaar geleden
I also passed today, just like my sister, thanks to this driving school. I went out with Karin and always felt comfortable during the lessons. So now I have cycled through my theory and practice in one go. Well, cycled? Driven in this case. Even though I'm less of a chatterbox than my sister, I always enjoyed being in the car. I learned a lot and also unlearned a few things. Driving with one hand didn't seem like a good idea to either of us for the exam. ;) Thanks for the fun time, now I can finally get rid of my toy cars! Greetings, Thierry.
Savienne JodH
2 jaar geleden
Vandaag in een keer geslaagd voor mijn praktijkexamen! Dit was niet gelukt zonder de leerzame lessen van Karin. Ik heb veel geleerd en nog meer gelachen tijdens het rijden. Er hangt altijd een hele veilige, gezellige en leuke sfeer in de auto! Ik ben blij dat ik mijn praktijk heb gehaald, maar vind het jammer dat ik onze kletsuurtjes moet missen. Het is een kleine rijschool, maar met een groot hart voor de leerlingen! Ik wens jullie nog hele fijne jaren met veel geslaagden. Bedankt voor alles tot op de weg!💙 Veel liefs, Saviënne.
joey janssen
2 jaar geleden
Driving lessons and exam for driving license E behind B. After submitting the request via the site, we were contacted quickly. During the telephone intake, Toby asked carefully about experience with a trailer and the like. In consultation with you, we immediately scheduled a teaching day and an exam day. Unfortunately, due to crowds at the CBR, the event was a little later than hoped, but this is of course beyond the driving school's control. With the first lesson, the first moment was mainly focused on getting used to the car and trailer, but then quickly moved to the first exercises with special operations. Very nice, because this allowed Toby to immediately adjust his program if necessary. As a result, Toby knew almost immediately what my points of attention were and also points that are of less importance to me because it has already been mastered. Toby also provides good and smart reminders for any questions that may be asked. In short, in my opinion: Toby knows his trade and listens/watches and knows how to adapt the lesson program per person! I took the exam with a good feeling and passed the first time!