Menu

Finn Gidding

Door de lessen met Karin In 1x geslaagd. fijne les auto en leerzame lessen. Bedankt Karin!

Luc Geurds

Goede rijschool en top instructeur. De lessen waren altijd leuk en leerzaam. Een echte aanrader!

Wout P

Mijn B en BE rijbewijs allebei met veel plezier gehaald bij Toby!

Ryan Theunisse

Vandaag mijn B-rijbewijs in één keer gehaald bij Toby.
Een fijne en flexibele rijschool, zeker aan te raden!

Hurm (Harm .)

Vandaag mijn rijbewijs gehaald bij rijschool Toby van Dijk. Ik heb erg genoten van alle lessen. Het was elke week iets om weer naar uit te kijken en ben erg blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen. De inhoud van de lessen en de voorbereiding op het praktijkexamen waren erg goed! Ik kijk terug op een hele mooie tijd.😁

Sam La Scala

Vandaag mijn rijbewijs gehaald bij rijschool Toby van Dijk. Ik heb erg genoten van alle lessen. Het was elke week iets om weer naar uit te kijken en ben erg blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen. De inhoud van de lessen en de voorbereiding op het praktijkexamen waren erg goed! Ik kijk terug op een hele mooie tijd.😁

Anne Baars

Ik heb dit jaar sinds september rijles gehad van Toby en ben vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs. Ik heb de rijlessen als heel erg fijn en goed ervaren. Toby is een leuke man die veel passie heeft voor zijn werk en kan je een leuk praatje mee maken. Ook legt hij alles goed uit en bereid je goed voor het praktijkexamen. Ik raad de rijschool van Toby zeer aan!

Owen Bloemberg

Ik heb via Toby super leuke en leerzame rijlessen gehad. Hij is een goede instructeur die goed begeleid en gezellig is. Ik heb het alle rijlessen prima naar mijn zin gehad. Vandaag mijn praktijk examen gehaald voor de auto. 1e keer direct geslaagd! Toby zijn rijschool is zeker een aanrader! Bedankt Toby!