De lessen met Toby waren gezellig, maar vooral ook heel leerzaam. Hij legt alles goed en op een rustige manier uit. Een echte aanrader voor andere mensen die hun rijbewijs willen halen!
Soort: Rijbewijs B
Gianni Roose
Uit de rust, duidelijke communicatie en de nodige humor af en toe blijkt wel de ervaring van instructeur Toby van Dijk. Dan ook niet zo gek dat ik in slechts 3.5 maand mijn rijbewijs gehaald…
- Lees verder
heb dat wat ik intussen al een paar jaar uitgesteld. Ik zag eerst best wel op tegen mijn praktijk, maar met Toby naast me was dat vrij snel van de baan. Ook de overzichtelijke manier van lessen inplannen en voortgang bijhouden was voor mij een pluspunt. Ik wens hem veel succes met zijn opkomende project Autorijschool-TobyvanDijk, waar ik met glans (en zeker ook plezier) het spits mocht afbijten.
Djaro Omloo
Bij Toby laatst mijn rijbewijs bemachtigd! Altijd vriendelijk en gezellig, en nooit wat te klagen gehad. Alles is altijd in overleg en ik voelde me altijd op mijn gemak en er was altijd wel een leuke babbel. Kortom helemaal super!
Anna De Vree
Superfijne rijschool veel geleerd en dan ook in 1 keer geslaagd.